بهترین نهال ها که در سال 1400 بهتر است کاشته شود
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انواع نهال مناسب از نظر اقتصادی

انواع مختلفی از نهال ها در نهالستان وجود دارد که کیفیت بالایی دارند اما نهال های محدودتر را می توان مقرون به صرفه و پر سود دانست. اگر قصد دارید در خانه و حیاط خانه خود باغچه بسازید یا نهال بکارید، لیستی از پربارترین نهال ها را به شما معرفی می کنیم. یا می توانید نهال هلو را برای خرید انتخاب کنید.

امروزه اکثر کشاورزان به دلیل افزایش قیمت ها اقدام به کاشت نهال های تجاری بیشتری می کنند که این امر منجر به سود بیشتر و موفقیت اقتصادی می شود. انتخاب نهال مناسب می تواند نیمی از راه ساخت باغ باشد. این نهال ها عبارتند از:.

نهال هلو انجیری عسلی

نهال هلو انجیری عسلی یکی دیگر از نهال های خوب ارائه شده توسط نهالستان آکین نهال است. هلو به عنوان یکی از خوشمزه ترین میوه های تابستانی بسیار محبوب است. علاوه بر این، این میوه حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین های A، B، C، آهن، منیزیم، مس و روی است. فواید این میوه در کنار طعم بی نظیرش، هلو را به یکی از محبوب ترین میوه ها تبدیل کرده است.

 

نهال هلو انجیری زعفرانی

نهال هلو انجیری زعفرانی یکی از محبوب ترین گونه های بذر در نهالستان آکین است. میوه های درشت و آبدار این نهال ها به دلیل رنگ زیبا و طعم شیرین برای صادرات بسیار مناسب است. از یک طرف بذر انجیر زعفرانی به دلیل ساختار گوشتی مناسب برای حمل و نقل و حمل و نقل است. بذر انجیر زعفرانی طبیعت خنکی دارد و مناسب روزهای گرم تابستان است.

 

نهال هلو انجیری زودرس

نهال هلو انجیری زودرس با توجه به عملکرد بالا و میوه های قابل فروش، نهال ها برای کشت تجاری در نظر گرفته می شوند. پس فراموش نکنید که ابتدا تعدادی نهال انجیر را از نهالستان آکین خریداری کنید. البته قبل از کاشت نهال باید خصوصیات آنها را بشناسید که در ادامه به شرح آن می پردازیم. ارتفاع اولین انجیر به 15 فوت [5 متر] می رسد. اساس پیوند اولین نهال انجیر هلو، بذر هلو است.

نهال هلو انجیری پلنگی

نهال هلو انجیری پلنگی یکی از بهترین و بهترین نهال های هلو است که توسط نهالستان آکین عرضه شده است. میوه این نهال بسیار شیرین، درشت و بلند است. بیشتر برای غذاهای تازه مناسب است. از آنجایی که هلو یکی از محبوب ترین میوه های تابستانی است، سرمایه گذاری و خرید نهال هلو بسیار مقرون به صرفه است. قبل از خرید درخت انجیر پلنگ هلو می توانید از مشخصات آن مطلع شوید.

نهال هلو آلبرتا زودرس

نهال هلو آلبرتا زودرس یکی از تجاری ترین و پربارترین محصولات، گریپ فروت است. بسیاری از پرورش دهندگان نهال هلو آلبرتا را به دلیل دانه های بزرگ، رنگارنگ و زودرس آن ها ارزش قائل هستند. این میوه به دلیل رنگ زیبا و مشابهش بهترین نوع هلو برای مهمانی ها و مجالس است و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

نهال هلو آلبرتا دیررس

نهال هلو آلبرتا دیررس یکی از انواع تجاری نهال هلو می باشد که دارای میزان بازدهی نسبتا بالایی می باشد. یکی از مزیت های ویژه هلو آلبرتا دیررس قابلیت جابجایی بالای آن می باشد. این مزیت یکی از عواملی است که باغداران را به خرید نهال تشویق می کند. این نهال بومی کشور آمریکا می باشد که گاهی اوقات به آن درخت آمریکایی نیز گفته می شود.

نهال هلو زعفرانی

یکی از نهال هایی که امروزه محبوبیت بالایی در بین باغ داران و بخصوص مردم دارد هلو زعفرانی میباشد. خرید نهال هلو از جمله نهال های سودآور میباشد، دلیل اصلی این امر هم محبوبیت این میوه خوش طعم در بین مردم میباشد. نهال هلو زعفرانی بومی کشور چین است. ارتفاع درخت هلو زعفرانی 3 الی 5 متر می باشد. پایه پیوندی نهال هلو زعفرانی شفتالو بذری می باشد.

نهال هلو جوادی

نهال هلو جوادی یکی از مناسب ترین نهال ها برای احداث باغ میباشد. مقاومت بسیار خوب در بربر آفات باعث شده این نهال جزو ارقام مقاوم شناخته شود، به همین دلیل جزو انتخاب اول در میان باغدارن قرار دارد. برای هر باغ دارای اولین الویت محصول نهایی مناسب و با کیفیت است، آکین نهال با تکیه بر دانش و تجربه توانسته خرید نهال از نهالستانی معتبر را برای باغداران عزیر به ارمغان بیاورد

نهال هلو کاردی

خرید نهال هلو یا هر نوع میوه دیگری نیاز به بررسی عوامل مختلفی دارد. عواملی همچون خاک منطقه، دمای معمول منطقه و همچنین شرایط آب منطقه. خرید نهال هلو کاردی و کاشت آن به دلیل طرفداران زیادی که این میوه دارد، همیشه سود دهی بالایی داشته است. با خرید نهال هلو  از نهالستان معتبر همچون آکین نهال تضمین محصول با کیفیت را داشته باشید.

نهال هلو آلبرتا

نهال هلو که منشا اصلی آن به چین باز میگردد، نهال هلو البرتا یکی از انواع هلو بوده که به درخت امریکایی مشهور است، زیرا کاشت این نهال در امریکا مرسوم است. این درخت رقمی اصلیت امریکایی دارد. نهال هلو آلبرتا یک رقم تجاری بوده و بازار پسندی خوبی دارد، به همین جهت محبوبیت خوبی در ایران و جهان بدست اورده است و یکی از بهترین رقم ها برای باغدارنی است که میخواهند باغ هلو  احداث کنند، زیرا کیفیت و عملکرد خوبی را در کوتاه مدت دراد و موجب سود اوری اقتصادی میشود.

 

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: نهال ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: